Music ;*

Translate

czwartek, 29 sierpnia 2013

Rozdział 17


*Leon*

Czułem się okropnie. Zwaliłem wszystko, teraz tata Violi nie pozwoli być nam razem, a Viola pewnie jest na mnie obrażona. Po co ją pocałowałem, przecież mogłem się domyśleć, że przyjdzie jej tata. Idiota, głupek ze mnie!!!

*Viola*


Co ja mam teraz zrobić? Leon pewnie mnie znienawidził! Nienawidzę siebie za to, że mam takiego ojca! On wszystko mi psuje. Niszczy mi moje życie!



Następny dzień w Studio 21


*Diego*

Podoba mi się Ludmiła. Myślę, że ona też coś do mnie czuje. Dziś śpiewamy razem piosenkę. Wyjdzie nam świetnie!


*Leon*

Wszedłem do Studio, sam bez Violi. Ona nawet do mnie nie podeszła, aby się przywitać. Jest na mnie obrażona, za to co zrobiłem. I ma racje, debil ze mnie!

*Viola*

Leon właśnie wszedł do Studia. Bałam się do niego podejść, bo jest na mnie obrażony za to co wczoraj zrobił mój tata. Boję się, że mnie znienawidził, ale ja nadal go kocham!!!!

~Sala Angie~

- Dzisiaj piosenkę zaprezentują nam dwie grupy: Ludmiła i Diego oraz Viola i Leon. Teraz zacznijcie się rozgrzewać, a ja na chwilkę muszę wyjść –oznajmiła Angie.

*Camila*

-Fran, co się stało Leonowi i Violetcie? –spytałam Fran
-Właśnie ja nie wiem. Nie siedzą obok siebie. W ogóle się do siebie nie odzywają!
- Wiesz Fran nie ma się czym przejmować! Zaraz śpiewają piosenkę o miłości, którą sami napisali. To się pewnie pogodzą. –uśmiechnęłam się do Fran, a ona do mnie.


Jako pierwsi zaśpiewają Ludmiła i Diego! –usłyszałam głos Angie.

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję,że wszytko się ułoży;)
    Rozdział jest świetny ;d
    Czekam na kolejny ;]
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń