Music ;*

Translate

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Rozdział 15

Rozdział 15
*Viola*

Tata rozmawiał długo z Leonem. Bałam się, bo nie wiedziałam o czym. Po 0 minutach Leon wyszedł bez pożegnania. Może tata nagadał mu jakiś głupot! Pewnie coś się stało. Muszę szybko do niego zadzwonić.

V: Hej Leon. Co się stało? O czy rozmawialiście???
L: Hej. Twój tata powiedział, że zastanowi się nad naszym związkiem i może będziemy mogli być razem!
V: To dobrze!!! A dlaczego wyszedłeś bez pożegnania?
L: Nie chciałem denerwować twojego tatę. Przepraszam…
V: Spokojnie, wszystko jest ok. Wiesz, że cię kocham?!
L: Ja ciebie też!!! Do zobaczenia juro w Studio.
V: Do zobaczenia. Pa ;*
L: Pa ;*

---------
*Fran*

Luca strasznie wyżywa się na Marco. Pewnie, dlatego że widzi jak na niego patrzę. Szkoda mi go, oczywiście Marca. Muszę się szybko ogarnąć bo właśnie idzie do mojego stolika.

- Hej Fran właśnie skończyłem pracę i chciałbym się gdzieś z tobą wybrać. Chcesz??? –spytał się mnie niepewnie.
- Tak!... Yghm.. To znaczy z chęcią.- uśmiechnęłam się i poszłam z nim do kina.

~2h później~

Byliśmy na komedii romantycznej. Było bardzo fajnie. Następnie Marco zaproponował mały spacer, zgodziłam się. Poszliśmy w stronę parku. Tam o dziwo czekał na nas przygotowany piknik. On to dla mnie przygotował? Boże, kocham go! Usiedliśmy na kocyku i rozmawialiśmy. Było bardzo fajnie, mamy wiele wspólnych tematów. A jeśli się kończą to odpowiada nam tylko patrzenie sobie w oczy. W pewnym momencie zaczęliśmy się do siebie zbliżać. Patrzyłam w jego piękne, niebieskie, błyszczące oczy. Chciałam go pocałować, ale on mi przerwał. Trochę się skrępowałam. Co ja zrobiłam?! Wstyd mi! Chciałam uciec ale on mnie złapał za rękę i powiedział:

- Fran, dawno chciałem ci to powiedzieć bardzo mi się podobasz i… i … i czuję coś do ciebie. –gdy to powiedział kamień spadł mi z serca, on mnie kocha!
- Marco ty mi też!!! –uśmiechnęłam się mile do niego.
- Czy chciałabyś zostać moją dziewczyną?
- Tak! -wtedy rzuciłam mu się na się na szyje, a on mnie POCAŁOWAŁ!!!

Studio 21

*Maxi*

Dokoła same zakochane pary. Właśnie Leon przyszedł z Violą. Camila przytula się do Johna. A na dodatek Francescę do szkoły przyprowadza Marco. Nie wiem czy tylko ja mam takiego pecha.

*Leon*

- Hej Violu
- Hej
- Twój tata coś dziś mówił?
- Nie. Na pewno pozwoli. A jeśli nie to i tak będziemy razem
- No właśnie! –pocałowałem ją i poszliśmy do sali Angie na zajęcia.

*Angie*

- Witajcie dzieci!
Dziś na zajęciach wybieramy 2 osobowe grupy, aby za 2 dni zaśpiewały piosenkę. Temat piosenki wylosujecie. Dobierzcie się w pary. 1 para to Viola i Leon – temat miłość. 2 para to Camila i John ich temat to radość. 3 para to Francesca
i Maxi – przyjaźń. A ostatnia para to Ludmiła i Diego temat sława. Wszyscy byli zadowoleni z grup oprócz Ludmi.

-------------------

Macie next. Kocham Was

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny :) zapraszam też do mnie : http://leonetta-amor-el-aire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń