Music ;*

Translate

środa, 14 sierpnia 2013

Rozdział 8

Rozdział 8
*Leon*

Patrzyłem na Violę ze zdziwieniem. Zauważyłem, że naprawdę mnie kocha. Siedziała, ze mną całą noc w szpitalu. Jakie to urocze i kochane? Muszę przyznać, że jest najważniejszą osobą w moim życiu. Z myśli wybiła mnie viola.

- Leon czemu się tak uśmiechasz sam do siebie! Leon!
- A nic… -powiedziałem jak się otrząsnąłem
- Twoi rodzice przyjechali już do Buenos Aires? –spytała
- Prawdopodobnie przyjdą mnie dzisiaj odwiedzić.
- Dlaczego posmutniałeś?
- Violu od wypadku minęło już 3 dni, a rodzice jeszcze mnie nie odwiedzili i pewnie tego nie zrobią. W ogóle się mną nie interesują! –łzy zaczęły napływać mi do oczu.
- Ale ja się tobą interesuję i cię kocham! –krzyknęła dumie Violetta.
Następnie schyliła się nade mną i delikatnie pocałowała mnie w policzek.
- A to za co? –spytałem, ale byłem szczęśliwy!
- Za to, że jesteś! –uśmiechnęła się do mnie, a ja odwzajemniłem uśmiech.

*Maxi*

Od kiedy Luca wyrzucił Tomasa z pracy, zatrudnił Marona jego miejsce. Zauważyłam, że od niedawna Fran i Marco się ciągle na siebie patrzą. Jestem ciekawy o co chodzi. J

*Camila*

Siedzę z Francescą i Maxim w Rest Bendzie. Violi nie ma pewnie jest w szpitalu. Zamówiłam sobie koktajl truskawkowy, mój ulubiony. Maxi i Francesca byli jacyś dziwni i zamyśleni. Fran ciągle patrzyła na Marco, a Maxi był jakiś taki zamyślony. Co z nimi jest! Nagle do Resto wszedł przystojny, wysoki chłopak o pięknych brązowych oczach. Ruszyłam się poszłam w jego stronę.

- Hej –uśmiechnęłam się.
- Hej –odwzajemnił uśmiech.
- Jestem Camila, a ty?
- Ja jestem John.
- Od kiedy mieszkasz w Buenos Aires?
- Od dziś J
- Co ciebie tu sprowadza? –spytałam
-  Moja mama dostała tu pracę.
- A gdzie się uczysz? –byłam bardzo ciekawska.
- W studio 21
- Ja też.! –bardzo się ucieszyłam.
- Muszę już iść. Pa, do zobaczenia w szkole. –oznajmił chłopak
- Pa –uśmiechnęłam się uradowana.


Ten chłopak wpadł mi w oko. Mam nadzieja, że coś z tego wyjdzie. Zakochałam się.!

-------------------------------

Proszę następny rozdział :)
Na prośbę super dziewczyny dłuższy i wchodzą inne postacie oprócz Leonetty :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz